sobota, 1. marec 2014

Umirjeno

Nastalo spet nekaj novega. In ta tehnika je taka, da ob njej resnično uživam :)
Najprej malo zmešaš barve, narediš prelive. Potem maso izrežeš, skupaj sestavljaš in na koncu 'sešiješ'. Sem se počutila že kot prava šivilja.


Dokler ne grem v nabavo po nov material imam fimo mase na razpolago res zelo malo, zato ustvarjam s tistim kar imam. Vzela sem nekakšno mešanico med roza in vijolično, ki sem jo imela med 'ostanki', dodala belo za prelivanje in nastal je naslednji kompletek. Tudi tokrat z ogrlico. Še jih bom počasi vzljubila ;) 


Nastal je tudi komplet v rjavi barvi. Vendar mi nekako ne deluje ok. Bi bilo boljše, če bi bili obročki in osnove v antik barvi?

Da ne pozabim. Danes je pustna sobota, tako da si le privoščite kakšen krof. Jaz si ga bom, ker jih obožujem ;) LeP Dan


2 komentarja:

  1. Oba kompletka sta čudovita,čeprav mi je v oči padel pinki.Kaj hočem,če je pa pinki moja najljubša barva.
    Ko sem se malo sprehodila po tvojem blogu,sem bila naravnost očarana.Čudovite stvari izdeluješ.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za tak lep komentar. Mi veliko pomeni, saj so to bolj kot ne komaj moji začetki in bi se rada naučila še veliko stvari. Vsekakor pa ustvarjam za svojo dušo, kar je najbolj pomembno :)

      Lep dan :)

      Izbriši