torek, 18. februar 2014

Prstani

Nikoli nisem bila ljubiteljica nakita. Sem pa zmeraj rada ustvarjala. Na facebooku je ogromno izdelovalk nakita, zato sem se odločila da poskusim tudi sama. Bilo je pred dobrim letom, ko sem ustvarila prve kose. Ker sem po naravi taka, da sem s svojim delom stežka zadovoljna sem vmes imela pavzo, da malo razbistrim misli. Težko je začeti, si nakupiti vse potrebne stvari...že pasta mašina je bila kar velik zalogaj zame kot študentko. Želja je po kar veliko stvareh a počasi se daleč pride. Zaenkrat se znajdem s tistim kar imam pri roki. Upam in predvsem velika želja je, da bi se moje znanje izpopolnilo, saj so nekatere ustvarjalke oz. lahko rečem večina, profi proti meni.

To je nekaj o mojih začetkih. Bistvo kar sem hotela povedati je, da sem kot NEljubiteljica nakita, nakit vzljubila in da je moj najljubši kos-prstan. 


Nekaj prstanov iz moje kolekcije:




Ni komentarjev:

Objavite komentar